Moodle Gamification

Μέθοδος εκπαίδευσης & τεχνικές

Xρήση στοιχείων ενός παιχνιδιού και χρήση τεχνικών σχεδιασμού ενός παιχνιδιού με σκοπό την επίτευξη motivation & engagement χρηστών ειδικά για εταιρικό e-learning.

Αυξήστε την αποδοτικότητα, τη γνώση και την ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων σας. Χρησιμοποιήστε Gamification για να προσελκύσετε τους εκπαιδευόμενους σας, ανταμείψτε την αποδοτικότητα τους και βελτιώστε την επικοινωνία μέσα στον οργανισμό σας. Χρησιμοποιώντας Mini gamespointsbadges και rewards θα κάνετε το eLearning διασκεδαστικό παρέχοντας παράλληλα στους μαθητευόμενους μια καταπληκτική μαθησιακή εμπειρία.

Τι είναι Gamification

Με λίγα λόγια gamification είναι η χρήση gameplay mechanics σε non-game εφαρμογές. Είναι ένα σύστημα επιβράβευσης το οποίο αυξάνει το ενδιαφέρον και αναπτύσσει πιο ουσιαστική σχέση με το αντικείμενο. Στον κόσμο του eLearning, gamification είναι η χρήση μηχανισμών παιχνιδιού για να προσελκύσουν τους χρήστες και ανταμείβοντας την προσπάθεια τους για μάθηση.

Γιατί Gamification

  • Αυξάνει τη δέσμευση και το κίνητρο
  • Ενισχύει τη διατήρηση της εκπαίδευσης
  • Βελτιώνει τη μαθησιακή διαδικασία
  • Δημιουργεί μια αίσθηση επιτεύγματος
  • Ενθαρρύνει τον υγιή ανταγωνισμό
  • Κάνει τη εκπαίδευση διασκεδαστική

Πόντοι, Νομίσματα, Επίπεδα

  • Αυξάνει τη δέσμευση και το κίνητρο
  • Ενισχύει τη διατήρηση της εκπαίδευσης
  • Βελτιώνει τη μαθησιακή διαδικασία
  • Δημιουργεί μια αίσθηση επιτεύγματος
  • Ενθαρρύνει τον υγιή ανταγωνισμό
  • Κάνει τη εκπαίδευση διασκεδαστική

Πίνακας κατάταξης

  • Ο χρήστης βλέπει την πορεία του μέχρι σήμερα
  • Ο χρήστης βλέπει πληροφορίες σχετικά με την επίτευξη του επόμενου επιπέδου
  • Ο χρήστης μπορεί να δει τις θέσεις άλλων χρηστών, την εβδομαδιαία και μηνιαία πρόοδό του, την τρέχουσα κατάταξή του και τον αριθμό των πόντων που χρειάζεται για να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο
  • Ο χρήστης βλέπει τους 3 κορυφαίους χρήστες σε προβολή βάθρου

Κανόνες για την απονομή πόντων/νομισμάτων

  • Ο διαχειριστής ορίζει τους καθολικούς κανόνες

  • Κερδίζονται πόντοι/νομίσματα, όταν ένας μαθητής:

    • Δει ένα ιστολόγιο

    • Συνδεθεί σε δεδομένη ημερομηνία

    • Ολοκληρώσει μια δραστηριότητα

    • Επιθεωρήσει ένα μάθημα

    • Ολοκληρώσει ένα μάθημα

Κατάστημα εξαργύρωσης νομισμάτων

  • Η σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος εμφανίζει τα βραβεία με τα οποία οι χρήστες μπορούν να ανταλλάξουν τα νομίσματά τους. Εκτός από την εικόνα και την περιγραφή, ο διαχειριστής μπορεί να καθορίσει την ποσότητα και τα νομίσματα που απαιτούνται.
  • Ο χρήστης βλέπει τη λίστα με τα βραβεία
  • Ο χρήστης επιλέγει για ποιο προϊόν θέλει να εξαργυρώσει τα νομίσματα του.
  • Το αίτημα εξαργύρωσης αποστέλλεται στον διαχειριστή και αναμένεται έγκριση ή απόρριψη.
  • Ο διαχειριστής μπορεί να ορίσει εξαρτήσεις. Δηλαδή, για να αγοράσω ένα προϊόν, πρέπει πρώτα να έχω αγοράσει ένα άλλο.

Μονοπάτια μάθησης και προκλήσεις

  • Προώθηση επιλεγμένων μαθημάτων και των αντίστοιχων πόντων και νομισμάτων
  • Παιχνιδοποιημένη μαθησιακή πρόκληση με στόχο την έμπνευση και την παρακίνηση των χρηστών

Ανάλογα με τους στόχους του μαθήματος χρησιμοποιούνται και οι κατάλληλες τεχνικές Gamification.